loading...
عاشق تنها(مهرداد)
مهرداد بازدید : 43 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (2)

 

!من و تو يعني عشق.عشق يعني ما.مايعني خوشبختي
...تو يعني بهترين .زيباترين.عاشق ترين .لايق ترين
...تو يعني براي من.براي قلبم.تا ابد و براي هميشه
...تو يعني اسير.يك اسير در قلب بي طاقت
...من و تو باهم يعني يك قصه بي بايان
...من براي تو.تو براي من.مابراي هم.چقدر قشنگ است اين عشق منو تو
...تو گل من.من باغبان تو.تو درياي من.من ساحل تو
...تو طلوع من .من وجود تو .تو نفس من.من هواي تو
...و باران من.من سربناه تو.تومهتاب من.مناسمان تو
!تو اسيري در قلبم.خيلي عزيزي برايم.باور كني باور نكني برات ميميرم
.بيا در ميان عاشقان  ديوانه ترين باشيم ميتوانيم بر ترين باشيم
...تو دنياي مني.من ديونه تو.تو بمان تا بگويم همه زندگي ام فداي تو
...من و تو درميان عاشقان عاشق ترينيم.من و تو از عشق بالا ترينيم
عشق بدون تو عشق نيست.اين زندگي بدون تو زندگي نيست
...با تو شادم.بي تو بريشانم.با من بمانتا هميشه لبخند عشق بر لبانم باشد 
زيبا ترين لحظه زندگي ام باتو.قشنگ ترين خاطره هايم در كنار تو.زندگي ام عشقم.نفسم
فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعیده در تاریخ 1393/03/12 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییی بود عزیزمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط اسرین در تاریخ 1393/01/14 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

گذشت زمان غارتگرخاطره هاست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبلاگم چیه؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 422
  • بازدید کلی : 4,457
  • کدهای اختصاصی