loading...
عاشق تنها(مهرداد)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط همیشه تنها در تاریخ 1394/05/31 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.پستات عالی بود مهرداد

این نظر توسط behnam در تاریخ 1394/05/31 و 9:33 دقیقه ارسال شده است

وبلاگه باحالی داری

این نظر توسط مریمطناز در تاریخ 1394/04/10 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

وبلاگت قشنگه
موفق باشی
پاسخ : ممنون عزیز

این نظر توسط اتریسا در تاریخ 1394/03/09 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ زیبایی داری زیبا تررش کن شکلک
پاسخ : چشم عزیزم

این نظر توسط به خاطر تو در تاریخ 1393/12/04 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

ﺩﻧﯿﺎ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮ ﺑﻮﺩ ﺍﮔﺮ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﯾﻪ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺻﺎﻑ ﻭ ﯾﮑﺮﻧﮓ ﺑﻮﺩند
ﺑﯿﺸﻤﺎﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻣﺸﺎﻥ ﺁﺩﻡ ﺍﺳﺖ
ﺍﺩﻋﺎﯾﺸﺎﻥ ﺁﺩﻣﯿﺖ
ﮐﻼﻣﺸﺎﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ
ﺭﻓﺘﺎﺭﺷﺎﻥ ﺻﻤﯿﻤﯿﺖ
ﺣﺎﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﮔﺸﺖ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﺭﻓﯿﻖ ﺻﻤﯿﻤﯽ
ﺗﻨﻬﺎ ﺻﺎﻑ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺻﺎﺩﻕ
ﭘﺸﺖ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺵ ﺧﻨﺠﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﯾﺪﻥ
ﻫﯿﭻ ﻧﮕﻮﯾﺪ
ﻓﻘﻂ ﻫﻤﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺵ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ: ﺻﺎﻑ ﻭ ﯾﮑﺮﻧﮓ!شکلک
پاسخ : مرسی عزیزم بابت نظرات

این نظر توسط به خاطر تو در تاریخ 1393/12/04 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

خدا رو می خوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام
خدا رو می خوام نه واسه مشکل و حل غصه هام
خدا رو دوست دارم نه واسه ی جهنم و بهشت
خدا رو دوست دارم ولی نه واسه ی زیبا و زشت
خدا رو می خوام نه واسه خودم که باشم یا برم
خدا رو می خوام نه واسه روزای تلخ آخرم
خدا رو می خوام نه واسه سکه و سکوی و مقام
خدا رو می خوام که فقط تو رو نگه داره برام
خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داده
خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن و یادم داده
خدا رو دوست دارم چون عاشقارو خیلی دوست داره
خدا رو دوست دارم چون عاشق و تنها نمی ذاره
خدا رو دوست دارم واسه اینکه حواسش با منه
خدا رو دوست دارم آخه همیشه لبخند می زنه
خدا رو دوست دارم واسه اینکه من و تو با همیم
خدا رو دوست دارم که می دونه ما عاشق همیم
پاسخ : قشنگ بود مرسی

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/05 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

مهرداد جون خیلی وبلاگت عالیه.
پاسخ : ممنون عزیزم لطف داری

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/05/25 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

سلام مهردادجون وبلاگت عالیه جیگر
پاسخ : مرسی عزیزم

این نظر توسط انیتا...: در تاریخ 1393/05/24 و 15:32 دقیقه ارسال شده است


یک زمانی ظرف های چینی را می شکاندم....می گفتم:
خوب چینیست دیگر!!؟..
______________________
امروز خودم شکستم و دیدم من هم انگار چینی بودم.....!!
:....
سسسلامشکلک
پاسخ : سلام اجی مرسی بابت نظرت

این نظر توسط AmiTis در تاریخ 1393/01/31 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

salaaaaaaaam mekhldadi jooopi?
webwt khube movafagh bashi dadaji


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره وبلاگم چیه؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 405
  • بازدید کلی : 4,440
  • کدهای اختصاصی